Επιχειρήσεις Επισιτισμού – Εστίαση & Κέτερινγκ
Ανταποκριθείτε στις προσδοκίες των πελατών σας
Οι πελάτες αναζητούν καλές υπηρεσίες και «πιάτα» εύγευστα, ελκυστικά, ασφαλή, ποιοτικά και σταθερά.
Η καλή ποιότητα, η πρωτοτυπία και η αξία που προσφέρετε, πάντα επιβραβεύονται!
Ανταποκριθείτε στις προσδοκίες των πελατών σας
Οι πελάτες αναζητούν καλές υπηρεσίες και «πιάτα» εύγευστα, ελκυστικά, ασφαλή, ποιοτικά και σταθερά.
Η καλή ποιότητα, η πρωτοτυπία και η αξία που προσφέρετε, πάντα επιβραβεύονται!
Μπορούμε να βοηθήσουμε με…
- Εφαρμογές HACCP & Συστημάτων Διαχείρισης Ασφάλειας Τροφίμων (FSSC 22000, ISO 22000, HACCP Codex Alimentarius) κλπ.
- Πρόγραμμα δειγματοληψίας και μικροβιολογικών αυτοελέγχων.
- Εσωτερικές επιθεωρήσεις τήρησης ορθών διαδικασιών.
- Εκπαίδευση τόσο του BOH όσο και του FOH προσωπικού σας σε θέματα ασφάλειας, υγιεινής και ποιότητας αλλά και νομοθεσίας τροφίμων.
- Διερεύνηση και διαχείριση παραπόνων και ποιοτικών προβλημάτων.
Τα «μυστικά» της επιτυχίας είναι…
- Να διασφαλίζετε ποιοτικά, τα πιάτα που προσφέρετε, καταγράφοντας:
- Τα συστατικά τους,
- Τις ενδεδειγμένες οδηγίες παρασκευής και μετέπειτα διαχείρισής τους,
- Τις ελάχιστες προδιαγραφές τους, τουλάχιστον δηλ. τα οργανοληπτικά και μικροβιολογικά χαρακτηριστικά τους, αλλά και άλλες ιδιότητες, όπως π.χ. τη διαθρεπτική αξία τους.
- Να προμηθεύεστε ποιοτικά κατάλληλες πρώτες ύλες τις οποίες και θα χρησιμοποιείται ορθολογικά.
- Να εξασφαλίζετε και να τεκμηριώνετε ότι, σε όλα τα στάδια, προετοιμασίας, συντήρησης και διακίνησης:
- Τηρούνται οι ενδεδειγμένοι χρόνοι και θερμοκρασίες.
- Υπάρχει κατάλληλη προστασία από επιμολύνσεις.
- Να τηρείτε και να επαληθεύετε ότι το πρόγραμμα καθαρισμών κι εξυγίανσης είναι αποτελεσματικό για τους χώρους και τον εξοπλισμό, τόσο της κουζίνας και των υποδομών συντήρησης (Back of House, BOH), όσο και των υποδομών φιλοξενίας των πελατών σας (Front of House, FOH).
- Να διασφαλίζετε ότι το προσωπικό είναι υγιές, τηρεί τα ενδεδειγμένα μέτρα προσωπικής υγιεινής και έχει την «κουλτούρα» αλλά και την κατάρτιση που αναλογεί στη θέση εργασίας του.
Τα «μυστικά» της επιτυχίας είναι…
- Να διασφαλίζετε ποιοτικά, τα πιάτα που προσφέρετε, καταγράφοντας:
- Τα συστατικά τους,
- Τις ενδεδειγμένες οδηγίες παρασκευής και μετέπειτα διαχείρισής τους,
- Τις ελάχιστες προδιαγραφές τους, τουλάχιστον δηλ. τα οργανοληπτικά και μικροβιολογικά χαρακτηριστικά τους, αλλά και άλλες ιδιότητες, όπως π.χ. τη διαθρεπτική αξία τους.
- Να προμηθεύεστε ποιοτικά κατάλληλες πρώτες ύλες τις οποίες και θα χρησιμοποιείται ορθολογικά.
- Να εξασφαλίζετε και να τεκμηριώνετε ότι, σε όλα τα στάδια, προετοιμασίας, συντήρησης και διακίνησης:
- Τηρούνται οι ενδεδειγμένοι χρόνοι και θερμοκρασίες.
- Υπάρχει κατάλληλη προστασία από επιμολύνσεις.
- Να τηρείτε και να επαληθεύετε ότι το πρόγραμμα καθαρισμών κι εξυγίανσης είναι αποτελεσματικό για τους χώρους και τον εξοπλισμό, τόσο της κουζίνας και των υποδομών συντήρησης (Back of House, BOH), όσο και των υποδομών φιλοξενίας των πελατών σας (Front of House, FOH).
- Να διασφαλίζετε ότι το προσωπικό είναι υγιές, τηρεί τα ενδεδειγμένα μέτρα προσωπικής υγιεινής και έχει την «κουλτούρα» αλλά και την κατάρτιση που αναλογεί στη θέση εργασίας του.
Μπορούμε να βοηθήσουμε με…
- Εφαρμογές HACCP & Συστημάτων Διαχείρισης Ασφάλειας Τροφίμων (FSSC 22000, ISO 22000, HACCP Codex Alimentarius) κλπ.
- Πρόγραμμα δειγματοληψίας και μικροβιολογικών αυτοελέγχων.
- Εσωτερικές επιθεωρήσεις τήρησης ορθών διαδικασιών.
- Εκπαίδευση τόσο του BOH όσο και του FOH προσωπικού σας σε θέματα ασφάλειας, υγιεινής και ποιότητας αλλά και νομοθεσίας τροφίμων.
- Διερεύνηση και διαχείριση παραπόνων και ποιοτικών προβλημάτων.
Μην απογοητεύετε τους πελάτες σας…
Για να επιστρέφουν, θα πρέπει να φεύγουν ευχαριστημένοι και να παραμένουν υγιείς!
Οποιαδήποτε αναφορά ή καταγγελία για πρόκληση τροφοδηλητηρίασης ή και τροφολοίμωξης, αναπαράγεται ταχύτατα στα κοινωνικά δίκτυα όπου και παραμένει, βλάπτοντας μόνιμα τη φήμη μιας επιχείρησης.
Μπορεί, επιπλέον, να επιφέρει πρόστιμα ή και ποινές.
Μην απογοητεύετε τους πελάτες σας…
Για να επιστρέφουν, θα πρέπει να φεύγουν ευχαριστημένοι και να παραμένουν υγιείς!
Οποιαδήποτε αναφορά ή καταγγελία για πρόκληση τροφοδηλητηρίασης ή / και τροφολοίμωξης, αναπαράγεται ταχύτατα στα κοινωνικά δίκτυα και παραμένει, βλάπτοντας μόνιμα τη φήμη μιας επιχείρησης.
Μπορεί, επιπλέον, να επιφέρει πρόστιμα ή και ποινές.